Friday 11 October 2013

My Wedding | Khairul NS & Nur Aini |



Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..


Bersyukur saya ke hadrat Allah S.W.T kerana dengan limpah kurnianya saya dan isteri berjaya melaksanakan majlis perkahwinan kami...


Buat pertama kalinya, saya dan isteri ingin mengungkap jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada ayahanda & bonda tersayang di atas penat lelah, doa dan restu kalian dalam menyatukan kami..


Seterusnya saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat-sahabat, saudara-mara di atas kesudian anda semua melapangkan masa ke majlis perkahwinan kami..


Tidak lupa juga kepada Photographer terhebat di majlis kami, Bro Mesrafotografi Nizam! dan rakan-rakannya, korang memang THE BEST!

Sempoi yang bersahaja dan bergaya membuatkan saya dan isteri sangat terhibur dengan kemesraan dan kemanjaannya, TQ BRO!

Last sekali kepada housemate saya, Thanks Chorr...  :) :) :)


Sekian...















































2 comments:

  1. hikhikhikhik.. tak senonoh je photographer tu.. siap dengan ke manjaan ye.. kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu...satu penghargaan dari sya dan isteri...abg nizam memang photographer terbaik....

    ReplyDelete